4/2/18

PROJECTE. L'ANTIC EGIPTE

Fa un mes que ha començat el segon trimestre. I ja vam decidir quin seria el nostre projecte... L'ANTIC EGIPTE!

Hem estat tres setmanes per organitzar les 65 preguntes que ens vàrem fer!!! Cada pregunta és molt important perquè ens ajuda a aprendre com realment era antigament Egipte. 

S'ha de dir que estau molt engrescats i teniu molt d'interès. Gràcies a vosaltres, hem fet una minibiblioteca només amb documents del nostre projecte. 


A més a més, vos heu distribuït en grups per fer maquetes: un sarcòfag, distribució de les ciutats, piràmides, mapa de l'Antic Egipte... SOU UNS ARTISTES!

No dubto que aquest projecte sigui encara millor que l'anterior! 

Vos deix un petit tast del que duim...

 








6 comentaris:

  1. Anònim4.2.18

    hola Cristina soc en Lluís,m'anat molt bé es blog per estudiar crec que treure bona nota

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lluís, segur que treus bona nota!! Ànims i fins demà.

      Elimina
  2. HOLA CRISTINAV SOC N'ELENA GRACIS PER POSAR LES FOTOS PERQUE LA NOSTRA FAMILIA PUGUI VEURE ALGUNES COSES QUE FEIM.
    FINS DEMA

    ResponElimina
  3. Anònim4.2.18

    Hola Cristina m'agrada molt aquest projecte perque desde segón de primaria volia estudiar l'entic Egipte
    Magdalena

    ResponElimina
  4. Anònim6.2.18

    Hola cristina, soc en Benja. A la hora de projectes te vaig dir que vaig trobar un arbre genealogic dels deus egipcis pues he trobat un mes divertit, a qui u tens:https://esascosasdelahistoria.wordpress.com/2017/03/13/los-dioses-egipcios-arbol-genealogico/.

    ResponElimina
  5. Anònim6.2.18

    Hola cristina, soc en Benja. A la hora de projectes te vaig dir que vaig trobar un arbre genealogic dels deus egipcis pues he trobat un mes divertit, a qui u tens:https://esascosasdelahistoria.wordpress.com/2017/03/13/los-dioses-egipcios-arbol-genealogico/.

    ResponElimina

Deixa un comentari!