7/12/17

SORTIDA COMUNA DE BINIAMAR

          El passat dimarts, 5 de desembre, férem una sortida a la COMUNA DE BINIAMAR. Hi anàrem els tres grups de 6è per passar un dia de convivència en un entorn natural. Allà tinguérem l'oportunitat de gaudir de distints jocs populars que ens proposaren els nostres mestres. Vàrem poder compartir experiències en un medi diferent a l'habitual amb els nostres companys de nivell. Ens ho passarem molt bé tots junts. 

Aquí teniu les fotos i vídeos.








Si vos heu quedat amb ganes de més ... aquí teniu els bruts de vídeo sense talls.


37 comentaris:

  1. Molt bona feina Mestres!

    ResponElimina
  2. Anònim9.12.17

    Hola(Cristina,Jaume i Miquel Angel) m'han encant les fotos y els videos son molst graciosos.Tots sortim molts guapos.
    SOC N'ELENA.GRACIES PER AQUESTA EXCURSIO TAN DIVERTIDA ME VA ENCANTAR.

    CUANT SERA LA EGUENT???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Elena!!! Tots ens ho vàrem passar molt bé! Me n'alegr que t'hagi agradat. La pròxima serà al segon trimestre... Fins demà!

      Elimina
  3. Anònim11.12.17

    Hola Cristina!Hem sortit molt guapos/es a les fotos!!!
    El vídeo molt bo i millor el de sense talls!!
    Moltes gràcies per aquesta excursió,esper que la segona sigui millor!
    Atentament Aitana 6èc.

    ResponElimina
  4. Anònim11.12.17

    La millor empresa cinematogràfica del món

    Benja

    ResponElimina
  5. Hola Cristina em va agradar molt l'excurció m'ho vaig pasar molt bè.
    MAR

    ResponElimina
  6. Anònim11.12.17

    Hola Cristina,Jaume i Miquel Angel m'ha encantat molt aquest excursió i per els jocs que hem fet també era molt divertit Gracies Mestres per fer-nos aquest excurció.
    Atentament Halima

    ResponElimina
  7. Anònim11.12.17

    Hola,Cristina
    M'han agradat molt els vídeos i l'excurció,esper tornar a fer una altre excursió i que sigui igual o millones.
    Atentamente Marta.

    ResponElimina
  8. Anònim11.12.17

    M'agradad per que hem anat a se comuna de Biniamar. Varem fer molts de jocs.
    Soc en Toni R.

    ResponElimina
  9. Anònim11.12.17

    hola cristina

    el dimarts m'ho vaig pasar molt bè a la sortida,el que mes em va agradar va ser la font,dili a n'en Miquel que m'ha agradat la presentacio del video Biniamar convivencia.

    Atentament Macià

    ResponElimina
  10. Anònim11.12.17

    Hola Cristina,
    M'ha agradat molt la excursió i el video, he sortit poc però m'ha agradat molt.
    A la següent excurció hem de fer també videos tan xulos i divertits.
    LA PROPERA EXCURCIÓ... A ON SERÀ???!!!
    Que ja em tenc ganes!!!
    Atentament,
    MARC!!!

    ResponElimina
  11. Anònim11.12.17

    Hola Jaume,Cristina i Miquel Ángel, m'agraden molt les vostres idees que teniu. Estic molt contenta perque feim moltes coses divertides i aquesta excurció a estat fantàstica. Esper moltes excurcións iguals de divertides.
    Atentament na Magdalena

    ResponElimina
  12. Anònim11.12.17

    Hola,Cristina soc n'Ernesto m'agradat molt es video de s'excursió a Biniamar sobretot sa nostra foto perque tots sortim super guapos.
    Gra6 i fins demà

    ResponElimina
  13. Anònim11.12.17

    HOLA CRISTINA ,JAUME I MIQUEL ANGEL,M`AGRADAT AQUESTA EXCURCIO I TAMBE EL VIDIO .

    MIQUEL ANGEL TENIAS QUE TRABELLAR A UNA EMPRESA FAMOSA DE CINEMATOGRAFIA.

    SAYF

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies però el mèrit és de les actrius i actors!

      Elimina
  14. Edurne11.12.17

    Hola Cristina soc na Edurne, m'han agradat molt els dos videos i totes les fotos que heu penjat, m'ho vaig pasar molt bé va ser una excursió molt divertida.Gracies als tres per penjar les fotos i els vidios.

    ResponElimina
  15. Hola Cristina soc na Valeria, m´vaig divertir molt en aquesta sortida,i esper fer mes

    ResponElimina
  16. Anònim12.12.17

    Hola soc na Maria Seguí Gelabert de 6èA.
    Jaume, Cristina i Miquel Ànguel, me va agradar molt l'excursió a la Comuna de Biniamar, i els jocs varen ser molt divertits i l'excursió també.
    Gracies per l'excursio.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria. Estam molt contents que vos hagi agradat la sortida! D'això es tracta. El segon trimestre en farem una altra. Bona nit i fins demà

      Elimina
  17. Anònim12.12.17

    Hola Jaume,l'excursió em va agradar molt,el joc que més em va agradar va se es d'en Miquel Angel:la piola,esper que tornem a fer una excursio.
    Toni Perez Jaume,6éA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Toni. Als mestres ens encanta que vos ho passeu bé i disfruteu de les activitats. Més envant en farem d'altres de sortides. Bona nit i fins demà.

      Elimina
  18. Anònim12.12.17

    Jaume, l'excurció va ser molt divertida i entretenguda.Els videos m'han fet riure molt.I casi me xap el cap amb el joc del mocador.El peu se me va quedat enganxat a un arbre i vaig volar.
    Marc Campaner Coll

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tanta sort que no tenguérem una desgràcia Marc! jaja. Els mestres també ens ho passàrem molt bé a la sortida. Bona nit!

      Elimina
  19. Anònim12.12.17

    Hola Jaume, me ves agradat molt venir, he vist a les fotos que va ser molt divertit. A la pròxima excursió esper poder venir.

    Carles Pol 6èA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que en farem Carles! Per això no et preocupis. Estam contents que el video hagi tengut tant d'èxit. En Miquel Angel és un crack!

      Elimina
  20. Anònim13.12.17

    Andrea Ruiz Aguilar
    Mare me va quins videos mes xulos i graciosos.
    Menos mal que vais anar!!!
    Jajajajajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que hi eres Andrea.Tu surts unes quantes vegades als videos i a les fotos!.

      Elimina
  21. Anònim13.12.17

    Hola Jaume som en Josep i em va agrada molt l' excursió.

    ResponElimina
  22. Anònim13.12.17

    Hola Jaume, tambe vull dir que els jocs que vareu preparar varen ser molt divertits.
    Josep 6èA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Als mestres ens encanta quevos ho passeu bé i disfruteu d'estar amb els companys. On serà la pròxima? Enfora de la teva bateria segur. jaja.

      Elimina
  23. Hola Jaume soc en Biel he vist es videos i tambe les fotos i la escursio me va agradar molt.Esper tornar a fer una altre excursio com aquesta adeu Jaume.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic content que t'ho passassis bé Biel. Pots estar ben segur que no serà sa darrera.

      Elimina
  24. Anònim13.12.17

    Hola Jaume me va agradar molt la excurcio cuando sira la proxima soc Ismael

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens ho passàrem beníssim Ismael. No serà la darrera, tranquil.

      Elimina
  25. Anònim14.12.17

    Hola,soc n'Ashley i me he vist es videos i man agradat molt ,pero lo que mes ma agradata a estat es que esteim amb es companys.

    ResponElimina

Deixa un comentari!