9/2/18

Els enllaços




Què expressen les preposicions?
  • A: direcció (Anam a casa), lloc (Som a Sant Joan).
  • Amb: companyia (Dinaré amb tu), mitjà (Fes-ho amb el martell), manera (Parlar amb desídia), contingut (Poal amb aigua).
  • De: origen (Ve de Sineu), propietat (El ca d’en Xavi).
  • En: lloc (Deixa-ho en aquest calaix).
  • Per a: destinació (Un regal per a tu).
  • Per: causa (Ho faig per tu), ruta (Anam pel camí curt), temps (Per Sant Antoni es fan foguerons).
  • Sense: absència (Ou sense sal).


Ara et toca fer un mapa conceptual d'aquesta entrada. Primer feim un esborrany i després amb el cmaptools l'elaborarem, l'imprimirem i l'aferrarem al quadern.


Activitat 1                     Activitat 2                           Activitat 3

Activitat 4                     Activitat 5                           


8 comentaris:

  1. Anònim13.2.18

    Hola Jaume he fet les activitats.
    Marc Campaner Coll

    ResponElimina
  2. Anònim13.2.18

    He fet les activitats 1,2 i 3. M'han agradat molt i m'han anat bé.
    Carles Pol

    ResponElimina
  3. Anònim14.2.18

    Andrea Ruiz Aguilar
    Bon dia Jaume!
    He fet totes les activitats i m'han anat molt bé.

    ResponElimina
  4. Anònim16.2.18

    Hola Cristina,he fet totes les activitats i m'han anat bastant bé,no he tengut casi errors,sempre 1 o 2,m'agraden aquestes activitats,he aprés molt!
    Adéu,Aitana.

    ResponElimina
  5. Anònim16.2.18

    Hola Cristina he fet totes les activitats i m'han anat molt be
    MAR

    ResponElimina
  6. Anònim16.2.18

    Hola Cristina soc n'Ernesto he fet totes les activitats dels enllaços m'ha anat molt be.
    Adeu
    Atentament Ernesto

    ResponElimina
  7. Anònim16.2.18

    hola Cristina gracies per posar les activitats dels enllaços així podrem practicar i a l' examen mos surtira bé.
    Atentament:Edurne

    ResponElimina
  8. he fet les activitats 1,2,3 ha esta chupat.

    ATT:YOUSSEF

    ResponElimina

Deixa un comentari!