13/2/18

Problema atrevit

Intenta resoldre aquest problema.
No escriguis la solució als comentaris. Anotau a al quadern i divendres vorem quants de voltros heu superat el repte.
Fes un comentari explicant que t'ha parescut aquest repte: si era fàcil o difícil, si t'ha agradat o no i perquè, ....

Molts d'ànims i que la força t'acompanyi!


Per problemes tècnics, l'activitat s'ha penjat una mica més tard del què estava previst.
Teniu fins divendres a les 9 per resoldre el problema. Apuntau la solució al quadern i no la digueu a ningú. Deixau que els altres tenguin la oportunitat d'encertar-la i d'aprendre a través de la pràctica ( i dels errors)

26 comentaris:

  1. Anònim13.2.18

    hola Jaume soc na NURIA TE HE FET EL COMENTARI AQUI PERQUE AL BLOC NO ME SURT LES FRACCIONS ADEU

    ResponElimina
  2. Anònim13.2.18

    Hola Jaume no he sabut fer el problema.
    Marc Campaner Coll

    ResponElimina
  3. Anònim13.2.18

    hola jaume ho he resolt crec que ho tenc bé
    soc na maria 6èA
    fins demà

    ResponElimina
  4. Anònim13.2.18

    Hola Jaume, he fet el problema i no se si està bé. M'ha liat un poc però al final el he fet.
    Carles Pol

    ResponElimina
  5. Anònim13.2.18

    Hola Jaume no entes l, actividad JUANJO

    ResponElimina
  6. Anònim13.2.18

    Hola Jaume e consulta amb la meba gema na pero no he fet lo de les
    fracción
    Esta bé m'hagradat
    Juan José

    ResponElimina
  7. Anònim13.2.18

    Hola Jaume soc na Magdalena aquest repte m'ha perescut difdifí pero creciendo que m'ha anat bé

    ResponElimina
  8. Anònim14.2.18

    Andrea Ruiz Aguilar
    Bin dia Jaume, el problema no ho entenc molt bé, peró intentaré resoldre-ho.

    ResponElimina
  9. Anònim14.2.18

    Hola Jaume i Cristina soc na Halima m'ha parescut un poc mes dificil pero he intentat fero esper que la tengui be
    Atentament Halima adeuu fins dema.

    ResponElimina
  10. Anònim14.2.18

    Hola Cristina ,
    He superat el repte matematic i he trobat la solucio ,tenia un truco visual i mental , fent dos fulls de operacions ho he aconsaguit.

    SAYF.

    ResponElimina
  11. Anònim14.2.18

    Hola Jaume ,soc n'Ashley no he entes bé el problema jo també intentare fero pero per jo es masa dificil fer el problema.

    ResponElimina
  12. Anònim14.2.18

    Hola Miquel Ángel son n'Antonia Maria el problema ha estat una mica complicat pero crac que ho e resolt be adeu fins dema

    ResponElimina
  13. Hola Cristina soc n'Elena ja he fet el problema.
    El repte no m'ha agradat perqué hu he trobat molt difícil.
    Fins dema.

    ResponElimina
  14. Anònim14.2.18

    Hola Cristina Soc en Marc i e fet la activtat pero una cosa m'ha liat

    ResponElimina
  15. Anònim14.2.18

    Hola Cristina he fet la activitat pero una cosa m'ha liat.

    ResponElimina
  16. Hola Miquel Angel les 2 activitats m'han parescut molt dificils i males de fer.Els porblemes son dificils pero m'ha agradat perque m'encanten els reptes,aquesta vegada no he pogut superar-ho ,ho intentare entendre divendres

    ResponElimina
  17. No ho he sabut fer i a classe només dure un esborrany 😫😫😫
    Ferran Prats Estades

    ResponElimina
  18. Anònim15.2.18

    Hola,Jaume no he sabut fer el problema.ADÉU,FINS DEMÀ.LLUCIA,6èA

    ResponElimina
  19. Anònim15.2.18

    Hola soc na lara, he fet el problema i em ha resultat molt facil...

    ResponElimina
  20. Anònim15.2.18

    Hola Miquel Angel soc en Xisco el primer le sapigut fet pero el segon no m' ha sortit

    ResponElimina
  21. Anònim15.2.18

    Jaume el problema no le sabut fer.
    Marc Campaner Coll

    ResponElimina
  22. Anònim15.2.18

    Hola Cristina soc na Magdalena he intentat molts de pics el problema atrevit y no hi ha manera de que me surti a si que no le pogut fer ho sento molt

    ResponElimina
  23. Hola Cristina,et coment avui dematí perquè no me'n vaig en recordar l'altre dia.
    Per cert he fet el problema atrevit.
    Fins ara!
    Atentament Jaume.

    ResponElimina
  24. ja he acabat el problema atrevit.OJALÁ ESTIGUI BÉ.

    ATT:YOUSSEF amir aarab

    ResponElimina
  25. Anònim16.2.18

    HOLA JAUME , AQUES PROBLEMA ME A COSTAT MOLT PERO GRACIES A TU MO HE APRES SI NO ESTARIA UNS CUANTS MESOS SENSE ENTENDRO. MERIEM 6èA

    ResponElimina
  26. Hola Miquel Ángel,sóc na Paula Ferragut.
    M'ha parescut molt be encara que tenia el seu grau de dificultat.Pero de totes maneres no m'ha costat molt entedre-ho quan ho hem fet amb grup

    ResponElimina

Deixa un comentari!