22/2/18

Drets Humans

Acabat el dia de la Pau, hem investigat què són els drets humans i quants articles trobem. 

Les tres classes han fet molt bona feina! Per parelles ens han explicat amb les seves paraules i amb exemples els articles dels Drets humans. 

Ens hem sorprès molt perquè molts d'ells estan relacionats. Ara ja entenem del per què no es fan segons quines coses. 

Sabeu qui va presidir el comitè de Drets Humans de l'ONU? 
Na Eleanor Roosevelt. El seu paper fou clau per a la seva aprovació.
Eleanor Roosevelt sostenint la Declaració de Drets Humans 



 
 
 
 
 
 


 



7 comentaris:

  1. Anònim22.2.18

    Hola Miquel Àngel jo soc en Biel aquesta activitat que varem fer va ser super divertida. Be , hem de presentar els primers, be adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Biel, això és de valors. El que hem fet aquestes setmanes. Crec que t'has confós amb història. Igualment, estic contenta que t'agradi el que feim per vosaltres! Fins demà

      Elimina
  2. Hola Cristina Soc en Guillem Tenc ganes de veure el que queda de Los niños del Coro !!M'encanta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Guillem!! Demà seguim la sessió de pel.lícula. Estic contenta que t'hagi enganxat!

      Elimina
  3. Hola Cristina!M'ha agradat molt ver aquest treball.Ho he fet amb gust.
    Ah!per cert!M'ha encantat la peli.Esper que el tros que em queda per veure sigui tan emocionant con ha estat fins ara.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Paula, has fet molt bona feina!!! Tu i la teva companya. Seguiu així!!! Idò... hem vist només el començament, queda la millor part!!! Fins demà.

      Elimina
  4. Anònim5.3.18

    HOLA CRISTINA POTS PREGUNTAR A NA IRENE QUINA PAGINA DE CATALA TENEN QUE FER

    ResponElimina

Deixa un comentari!