18/11/17

Càlcul mental

Entrena't i millora el teu càlcul mental amb aquestes activitats.







29 comentaris:

  1. edurne28.11.17

    Hola Cristina l'exercici de les carreres que avança amb calcul la primera vegada vaig quedar 3ª. Moltes gracis segur que ens ajudarà a aprendre a fer calcul mijor.

    atentament:Edurne

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Edurne, el pròxim dia pots jugar al de carreres amb algun company o companya. Fins demà.

      Elimina
  2. Anònim28.11.17

    HOLA CRISTINA SOC N'ELENA. HE JUGAT A TOTES LES ACTIVITATS I M'HA ANAT MOLT BE.
    FINS DEMA

    ResponElimina
  3. Anònim28.11.17

    hola cristina m'an agradat tots els jocs per practicar i ningun va malement

    adeu cristina

    Macià

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt Bé. Seguirem practicant el càlcul mental!!! Fins demà.

      Elimina
  4. Anònim28.11.17

    Hola,soc n'Aitana!
    He jugat al 2 darrers,perquè els altres 2 no em deixaba.. posaba:"no es compatible"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aitana, deu ser per es flash adobe... fins demà.

      Elimina
  5. Anònim28.11.17

    Hola cristina:
    El meu ordinador no funciona i en el móvil tampoc puc jugar. Només funciona el que té una pissarra.
    Benjamín

    ResponElimina
  6. Anònim28.11.17

    HOLA CRISTINA SOC N'ELENA. HE POGUT JUGAR A TOTS ELS JOCS I M'HA ANAT MOLT BE.
    FINS DEMA

    ResponElimina
  7. Anònim28.11.17

    Han estat molt divertits molt xulos i molt fasils.He apes a suma restar i multiplicar mes rapid.Marc Lorente Coll

    ResponElimina
  8. Anònim28.11.17

    Hola soc na Mar he jugat a tots els jocs i m'han anat molt be.

    ResponElimina
  9. Anònim28.11.17

    Hola Cristina
    M'agradad molt aquets llocs m'han servit per practicar mates molt més divertit
    Atentament na Magdalena

    ResponElimina
  10. Anònim28.11.17

    Hola Cristina, son en Lluís; m'ha anat molt bé l'exersici. M'ha encantat! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Súper!!! Haurem de fer un dia d'aquests un dels jocs en gran grup. Fins demà.

      Elimina
  11. Anònim28.11.17

    Hola Cristina Soc na Halima
    a jo a la carrera no m'ha sortit me deia que necessitas flach adobe nomes he jugat a sa de pissarra.i els altres tambe no m'ha sortit
    Gracie cristina adeu fins dema.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Halima. D'acord. Practicarem el de les carreres a classe. A veure si ens podem conectar tots online i jugar a l'hora. Fins demà.

      Elimina
  12. Anònim28.11.17

    Hola Cristina soc n´Ernesto he fet les activitats 1,2 m´ha anat molt be.
    Adeu

    ResponElimina
  13. Hola Cristina social en Jaume i totes exepte la 2 em han anat bé i he jugat al joc dels cotxes amb mon pare

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jaume, que bé que has jugat amb ton pare!! Qui ha guanyat? Bon cap de setmana.

      Elimina
  14. Anònim29.11.17

    Hola soc en Tono magradad molt aquestas activitats

    ResponElimina
  15. Anònim29.11.17

    Hola Cristina momes he pogut Fer es de Sa pissarra es altres noe deixava

    ResponElimina
  16. Hola Cristina,soc na Valeria només m'a deixava jugar has de se sumes i encara que no no sigui molt bona a se mates ,crec que era masa tard

    ResponElimina
  17. Anònim29.11.17

    Hola Cristina.
    M’agradat molt i eh apres a calcular mes rapid.

    I ahir vaig escriure però s’ha nota q no a arribat.
    Marta.

    ResponElimina
  18. Anònim29.11.17

    Hola Jaume,m'ha encentat les activitats dels cotxes de fer multiplicasions,tambe efet l'exersisi 1,2,3
    Toni Perez Jaume,6éA

    ResponElimina
  19. Anònim30.11.17

    Hola Cristina, soc en Lluís he fet es calcul mental des cotxes i ma'anat molt bé i cada día soc mijor

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lluís!! Súper, així m'agrada que cada dia siguis millor amb el càlcul mental. Bon cap de setmana.

      Elimina

Deixa un comentari!