28/2/18

LA G Y LA J



6 comentaris:

  1. Anònim2.3.18

    Andrea Ruiz Aguilar
    Hola Jaume, he mirat la imatge de la J i la G i m'han parescut molt abtes per aprendre.

    ResponElimina
  2. Hola Miquel Angel jo tenc a vegades problemes amb la g i j

    ResponElimina
  3. Anònim9.3.18

    LARA:
    Hola Miquel Àngel, yo tenc molts de problemes amb la G i la J per aixó mateix crec que em va fantástic!

    ResponElimina
  4. Anònim14.3.18

    Hola Miquel ángel son n'antonia maria antes de veure i estudiar la imatge m'era una mica complicat aixo de la G i la J pero are em va millor

    ResponElimina
  5. Anònim14.3.18

    Hola Miquel ángel son n'antonia maria antes de veure i estudiar la imatge m'era una mica complicat aixo de la G i la J pero are em va millor

    ResponElimina
  6. Hola miquel Angel aquestes activitats van molt be per poder estudiar per demá, i amb l'imatge tot m'ha quedat mes clar...

    ResponElimina

Deixa un comentari!